غرفه سازی نمایشگاهی
غرفه سازی و طراحی حرفهای غرفه، حضور یک شرکت در نمایشگاههای داخلی یا بین المللی را به یادماندنی خواهد کرد. در این راستا شرکت تعاونی نمایشگاههای اصفهان با بیش از 20 سال سابقه حرفه ای و با بهره گیری از تیم مجرب، متخصص و متعهد و به عنوان تنها شرکت غرفه ساز با گرید A+ در اصفهان آماده ارائه خدمات به کلیه فعالان تجاری می باشد.
مزایای غرفه سازی و طراحی غرفه چیست؟
هر رویداد با توجه به اهداف خود، ویژگیهای منحصر به فردی دارد. غرفه سازی و طراحی غرفه همان چیزی است که مسیر رسیدن شما به هدف را هموار میکند. چه قصدتان فروش باشد، چه معرفی محصولات یا آموزش، غرفه سازی و طراحی غرفه با رعایت اصول طراحی غرفه نمایشگاهی مشتریان را به سوی شما جذب خواهد کرد.
هدف ما در ارائه خدمات غرفه سازی به مشتریان:
طراحی غرفه متناسب و هماهنگ با اهداف بازاریابی و نحوه ارائه محصولات و خدمات مشتریان.
استفاده از متریال مناسب و با کیفیت در ساخت غرفه.
تحویل مناسب و به موقع غرفه بر اساس توافق.
مشاوره تخصصی نمایشگاهی.
قیمت غرفه سازی و طراحی غرفه چگونه تعیین میشود؟
پیش از پرداختن به اصول طراحی غرفه نمایشگاهی، بهتر است عوامل موثر بر قیمت غرفه سازی نمایشگاه را بررسی کنیم. هر یک از شرکتهای غرفه ساز نمایشگاه، با توجه به نوع خدمات خود قیمتهای متفاوتی برای غرفه سازی و طراحی غرفه به مشتریان اعلام میکنند. در بسیاری از موارد نیز پکیجهای مشخص با قیمتهای مشخص برای غرفه سازی و طراحی غرفه ارائه می شود. با این وجود، قیمت غرفه سازی نمایشگاه معمولا با توجه موارد زیر تعیین میشود:
1. متراژ و قیمت غرفه سازی نمایشگاه
اولین موردی که قیمت غرفه سازی نمایشگاه به آن بستگی دارد، متراژ فضای غرفه سازی و طراحی غرفه شماست. هر چه متراژ غرفه سازی نمایشگاه بیشتر باشد، کار طراحی و مصالح مورد نیاز بیشتر خواهد شد. این موارد به نوبه خود، قیمت غرفه سازی نمایشگاه را افزایش و یا کاهش میدهند.
2. تعداد اتودها و ایده طراحی غرفه نمایشگاهی
در صورت پرداخت هزینه بیشتر، برخی از شرکتهای غرفه سازی نمایشگاه چند طرح (برای مثال 3 طرح) برای ایده طراحی غرفه نمایشگاهی به شما تحویل میدهند. با این کار، دست شما برای انتخاب ایده طراحی غرفه نمایشگاهی بازتر خواهد بود.
3. جنس ساختار غرفه سازی و طراحی غرفه
دیوارهها و پوشش کف غرفه سازی و طراحی غرفه میتواند از مواد بسیار متفاوتی ساخته شود. برخی از موادی که در غرفه سازی کاربرد دارند عبارت اند از: نئوپان، ام دی اف خام، المانها و اشکال تزئینی، پارکت و غیره. البته، هر یک از این محصولات، با رنگ انتخابی شما، رنگ خواهند شد. به همین ترتیب، نوع رنگ نیز (اکرولیک، پلاستیکی و...) در قیمت غرفه سازی نمایشگاه موثر است.
4. نورپردازی در طراحی غرفه نمایشگاهی
همه ما با اهمیت نورپردازی در اصول طراحی غرفه نمایشگاهی آشنا هستیم. یک نورپردازی حرفهای در غرفه سازی و طراحی غرفه، باعث درخشش و جلب توجه فضای شما میشود. بسته به نوع لوازم مصرفی در نورپردازی غرفه سازی و طراحی غرفه، قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی متغیر خواهد بود. برخی از گزینههای شرکتهای غرفه ساز نمایشگاه در نورپردازی عبارت اند از: هالوژن، بک لایت، نور مخفی، الایدی و غیره.
5. مبلمان و قیمت غرفه سازی نمایشگاه
کار غرفه سازی و طراحی غرفه با بالا بردن دیوارها و نورپردازی به پایان نمیرسد. فضای داخلی غرفه شما به لوازمی نیز احتیاج دارد. شرکت غرفه سازی آنها را در اختیار شما قرار خواهد داد. برخی از این لوازم عبارت اند از: مبلمان، میز، یخچال، آبسردکن و غیره. در صورتی که مایل به استفاده از این سرویس در غرفه سازی و طراحی غرفه نباشید، قیمت غرفه سازی نمایشگاه کاهش مییابد.
اصول طراحی غرفه نمایشگاهی چیست؟
در ادامه به طور خلاصه، برخی از اصول طراحی غرفه نمایشگاهی را توضیح میدهیم که دانستنشان خالی از لطف نیست.
در انتخاب محل غرفهتان دقت به خرج دهید. گاهی یک مکان نامناسب میتواند تمام زحمات اجرای اصول طراحی غرفه نمایشگاهی و غرفه سازی و طراحی غرفه را بی اثر کند.
غرفه سازی و طراحی غرفه اصولی ترکیبی متعادل از سادگی و پیچیدگی با ارائه صریح پیام شرکت است. در عین حال، بایستی در زمان معقولی اجرا شود و هزینه آن نیز متناسب باشد.
در نظر گرفتن فضای موردنیاز برای مذاکره و نمایش کالا از نکتههای مهم اصول طراحی غرفه نمایشگاهی است که باید در روند غرفه سازی و طراحی غرفه مورد توجه قرار بگیرد.
مسایل فنی نیز جایگاه مهمی در ضوابط طراحی غرفه نمایشگاهی دارد. برخی از این مسائل عبارتاند از نور، رطوبت، حرارت، ارتفاع سقف، سطح دیوارههای جانبی، مقاومت کف، مسیر ورود و خروج بازدیدکنندگان، فاصله بین کانونهای تجمع.